BioTechUSA

A BioTechUSA, Európa egyik vezető sporttáplálék-kiegészítő gyártója és forgalmazója, több mint tíz országban működtet webáruházakat. A vállalat nagy hangsúlyt fektet a minőségi termékek és a vásárlói élmény biztosítására, amit professzionális online jelenléttel támogat.

A BioTechUSA-nál végzett munkám során lehetőségem nyílt megismerni a nemzetközi webshop-kezelés alapjait egy nagyvállalati környezetben. Feladataim között szerepelt:

  • Webshopok operatív irányítása: A 10 országban működő webáruházak napi szintű menedzsmentje, beleértve az akciók szervezését, tartalomfrissítést és a technikai kihívások megoldását.
  • Nagyvállalati folyamatok elsajátítása: Közvetlen részvétel a különböző országok csapataival való együttműködésben, biztosítva az egységes márkakommunikációt és a hatékony működést.
  • Nemzetközi koordináció: A regionális különbségek kezelése és a helyi igények figyelembevétele a webshop optimalizáció során.
  • Analitika és teljesítménymérés: A vásárlói szokások elemzése és a webshop teljesítményének monitorozása, hogy a fejlesztések valóban eredményesek legyenek.

Ez az időszak kulcsfontosságú volt számomra, hiszen itt tanultam meg, hogyan lehet egy komplex, több országot lefedő e-commerce rendszert hatékonyan kezelni, miközben megismertem a nagyvállalati működés strukturált és rendszerszemléletű megközelítését. Ez az alapozás a későbbi karrierem során is meghatározóvá vált.